środa, 3 lutego 2010

Rolady


Sesja to czas ... gotowania, sprzątania, prania i ciągłego parzenia herbaty. Słowem - robić wszystko żeby się nie uczyć ;)
W myśl tej zasady zamierzam w czwartek wykorzystać magiczną książkę dr Dukana i coś wyczarować. Waham się pomiędzy tartą a roladą. Ich zdjęcia są obłędne!

A skoro o roladach mowa...
z przepisu Rachel Allen (jej program - mój ulubiony program kulinarny, od którego zaczęła się przygoda z ciastami); osobiście nie jadłam ;/, ale Mum powiedziała, że pyszna (a zdjęcie robocze - z kuchni ;)


bazowałam na przepisie klik
jak widać moja nie jest tak piękna, poza tym trochę ją zmodyfikowałam na potrzeby Montignaca

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Witam!
Jestem Kasia. Chętnie poznam i Twoje imię/nick jeśli komentujesz jako Anonimowy.
Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Add