wtorek, 25 maja 2010

Szaszłyki


Szaszłyki - niby nic wielkiego, ale dobra marynata robi różnicę! Pomidorki koktajlowe na szaszłyku również mnie pozytywnie zaskoczyły. Bazowałam na przepisie Myszy Klapsiary w związku z jej konkursem. Troszkę zmieniłam proporcje składników no i sposób przygotowania. Nie smażyłam na patelni, ale piekłam w nowym nabytku - piekarniko-opiekaczu ;)

Składniki
ok. 200 gr mięsa z indyka
po połowie zielonej, żółtej i czerwonej papryki
ok. 10 pomidorków koktajlowych
średnia cebula

Marynata:
1/4 szklanki oleju
łyżeczka słodkiej papryki
pół łyżeczki czosnku w proszku
pół łyżeczki suszonego oregano
pieprz, sól

Składniki marynaty wymieszać. Dodać do niej kurczaka, wymieszać i pozostawić na noc w lodówce. Warzywa pokroić według własnego upodobania ;) i z finezją nakładać na patyczki (wcześniej namoczone w wodzie).

3 komentarze:

dorota20w pisze...

Bardzo lubie takie szaszłyki, z indykiem jeszcze nie próbowałam. poczem aż papryka w sezonie będzie tansza :)
pozdrawiam

tysiaczek81 pisze...

O jacie ale mi narobiłaś smaka na takie szaszłyczki,chyba zrobię takie jutro na jutrzejszego grilla.

bryssska pisze...

ja ostatnio robiłam bardzo podobne szaszłyki tylko zamiast pomidorka dodałam ananasa, mój mąż nie mógł się nimi najeść takie były rewelacyjne, chociaż ja na dukanie jadła bez dodatku ananasa

Prześlij komentarz

Witam!
Jestem Kasia. Chętnie poznam i Twoje imię/nick jeśli komentujesz jako Anonimowy.
Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Add